Naruto Role Play
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Naruto Role Play

A place for everyone to role play Naruto! Have fun!
 
HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 I've Actually Never Been Here...

Go down 
4 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
Makero
Genin
Genin
Makero


Posts : 161
Join date : 2009-05-20

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 11:39 am

" who are you actually.. " He stared out in the air trying to be luck to stare the right way.
Back to top Go down
Kani
Genin
Genin
Kani


Posts : 2631
Join date : 2008-02-10
Age : 30
Location : Traveling through my ruined mind

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 11:40 am

"My name is Kani," she said, slightly confused. "Did I not already say that? Hmm..." She stared off into space.
Back to top Go down
http://sabure.forumotion.com
Makero
Genin
Genin
Makero


Posts : 161
Join date : 2009-05-20

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 11:42 am

" so why should i stay?? When i have nothing bto do here " Crosses hes arms.
Back to top Go down
Kani
Genin
Genin
Kani


Posts : 2631
Join date : 2008-02-10
Age : 30
Location : Traveling through my ruined mind

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 11:44 am

Kani blinked. "I guess you have a point...I guess I'm just being self-centered." She shrugged. "You can leave if you want. I just didn't want you to leave because I was scaring you." She looked around. "You can leave if you want."
Back to top Go down
http://sabure.forumotion.com
Jun

Jun


Posts : 42
Join date : 2009-05-17
Age : 28
Location : Hiding in a tree... or in your shoe :P

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 11:45 am

"Because helping people in need is a good deed." He blinked, then grinned. "And I just made myself one lame catch phraise. But that's besides the point, do you think there is any way we could find any information to help you out with? I'm not leaving, I want to help you."
Back to top Go down
Makero
Genin
Genin
Makero


Posts : 161
Join date : 2009-05-20

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 11:45 am

" nahh... i dont got much other ot use my time on... so i will help if possible " he smiles.
Back to top Go down
Kani
Genin
Genin
Kani


Posts : 2631
Join date : 2008-02-10
Age : 30
Location : Traveling through my ruined mind

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 11:46 am

Kani gave a small smile. "Alright...But I don't get how you can help."
Back to top Go down
http://sabure.forumotion.com
Makero
Genin
Genin
Makero


Posts : 161
Join date : 2009-05-20

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 11:48 am

" well we can find you murder and burn him to death, then youb might find peace " he laughs a little, then just smiles.
Back to top Go down
Kani
Genin
Genin
Kani


Posts : 2631
Join date : 2008-02-10
Age : 30
Location : Traveling through my ruined mind

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 11:51 am

Kani looks over at him. "Thank you..."

(she doesn't remember that Shukaku killed her LOL. her memory sucks right now)
Back to top Go down
http://sabure.forumotion.com
Makero
Genin
Genin
Makero


Posts : 161
Join date : 2009-05-20

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 11:52 am

( ohh... shukaku killed her.. well we findhim and burn him.. even harder than killing kages O.o )

" you had any enemies when you lived?? "
Back to top Go down
Jun

Jun


Posts : 42
Join date : 2009-05-17
Age : 28
Location : Hiding in a tree... or in your shoe :P

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 11:56 am

((ooc: Lmao you really think you can burn that giant sand blob? Yeah, right Razz

He'll merely turn to glass O_o))

"Yeah!" He grinned. "We start with the ones that didn't like you. Remember any?"
Back to top Go down
Kani
Genin
Genin
Kani


Posts : 2631
Join date : 2008-02-10
Age : 30
Location : Traveling through my ruined mind

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 11:57 am

(no! Shukaku is inside Gaara!)

Kani bit her lip. "Kyo...he's in the Akatsuki. We've had it out for each other since I was sent to attempt to kill him once. The Akatsuki in gerneral were my enemies but they didn't know it... I can't think of anyone else."
Back to top Go down
http://sabure.forumotion.com
Makero
Genin
Genin
Makero


Posts : 161
Join date : 2009-05-20

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 11:58 am

(( i just mean it should be nice to see some lawl genins fight shukaku... we would never come near to him toi burn him.. he would porbadly just kill us with something sand like xD... ))

" AKATSUKI??!! we cant fight akatsuki!! I dont even got a sensei yet!! "
He face turned scared.
Back to top Go down
Kani
Genin
Genin
Kani


Posts : 2631
Join date : 2008-02-10
Age : 30
Location : Traveling through my ruined mind

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 12:01 pm

(yeah lol)

Kani blinked. "Well duh," she said blankly. "Calm down. I didn't expect you to go after them. You asked you my enemies were and I told you."
Back to top Go down
http://sabure.forumotion.com
Makero
Genin
Genin
Makero


Posts : 161
Join date : 2009-05-20

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 12:02 pm

" ohh.. okayy " he takes a seat again and calms down.
Back to top Go down
Jun

Jun


Posts : 42
Join date : 2009-05-17
Age : 28
Location : Hiding in a tree... or in your shoe :P

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 12:17 pm

((ooc: No, he'd just sit on us Razz))

"Wow.. umm.." He blinked, looking around. "So that's it.. nobody else you can think of.. hm. What is the last thing you remember?"
Back to top Go down
Kani
Genin
Genin
Kani


Posts : 2631
Join date : 2008-02-10
Age : 30
Location : Traveling through my ruined mind

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 12:20 pm

(LOL)

"Coming home from the canyon after going there with Gaara after leaving the hospital," she replied.
Back to top Go down
http://sabure.forumotion.com
Jun

Jun


Posts : 42
Join date : 2009-05-17
Age : 28
Location : Hiding in a tree... or in your shoe :P

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 12:25 pm

((ooc: It's true!! XD))

"Do you remember what you were doing?" He asked, staring at her now.
Back to top Go down
Kani
Genin
Genin
Kani


Posts : 2631
Join date : 2008-02-10
Age : 30
Location : Traveling through my ruined mind

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 12:53 pm

(that's why I'm laughing!)

"When I got to my house?" she asked. Then she shook her head. "No...I remember getting there and then Gaara showed up and then everything after that is a blank."
Back to top Go down
http://sabure.forumotion.com
Jun

Jun


Posts : 42
Join date : 2009-05-17
Age : 28
Location : Hiding in a tree... or in your shoe :P

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 1:03 pm

((ooc: Now imagine Shukaku babysitting Razz

I think it would be a pancake fest XP))

"I'm not blaming your Gaara friend," He said, putting his hands up in defense again. "But maybe we can get more information from him? It could be useful."
Back to top Go down
Kani
Genin
Genin
Kani


Posts : 2631
Join date : 2008-02-10
Age : 30
Location : Traveling through my ruined mind

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 1:28 pm

(HOLLY F**** CRAP!!)

Kani looked over at Jun, her eyes flashing. "You really want to do that?" she asked stepping right up to him. "You really want to go up to Gaara, the Kazekage and say 'Hey, Gaara, have you killed any friends lately?' You really want to do that?" she asked, a hard tone in her voice.
Back to top Go down
http://sabure.forumotion.com
Makero
Genin
Genin
Makero


Posts : 161
Join date : 2009-05-20

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 2:18 pm

" yer and then lets also go to akatsuki and blame them to if not gaara dont confest... and why not just also the other hokage?? " he alughs a little.
Back to top Go down
Kani
Genin
Genin
Kani


Posts : 2631
Join date : 2008-02-10
Age : 30
Location : Traveling through my ruined mind

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 3:06 pm

Kani glared at Makero. "Hitori wasn't even involved. She doesn't even know I'm dead. And if you really think that you're going to do any of the three, then you're idiots."
Back to top Go down
http://sabure.forumotion.com
Makero
Genin
Genin
Makero


Posts : 161
Join date : 2009-05-20

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 3:30 pm

" hey it was just a joke... pff... but what can we even help with?? "
Back to top Go down
Kani
Genin
Genin
Kani


Posts : 2631
Join date : 2008-02-10
Age : 30
Location : Traveling through my ruined mind

I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitimeSun May 24, 2009 5:41 pm

"That's what I'm asking you. You can't really do anything. Although thank you for your compassion." She smiled and looked towards the door.
Back to top Go down
http://sabure.forumotion.com
Sponsored content





I've Actually Never Been Here... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: I've Actually Never Been Here...   I've Actually Never Been Here... - Page 3 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
I've Actually Never Been Here...
Back to top 
Page 3 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Naruto Role Play :: The Hidden Leaf Village :: Ninja Academy-
Jump to: